Politica de retur
  Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client , motiv pentru care sunt  exceptate de la dreptul de retur/retragere prevazut la art. 9-15 din OUG 34/2014 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale .

Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

  • Coletele prezinta deteriorari severe
  • Produsele au fost livrate / facturate gresit
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie
  • Produsele au specificatii eronat comandate de catre Client

“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu OUG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor sunt, conform legii, in sarcina Clientului.

  • Clientul se obliga sa notifice SC BRAD SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/tel) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/sau serviciilor.
  • Clientului care a notificat SC BRAD SRL intentia de returnare a produselor prin intermediul mijloacelor de contacta (telefon/email), ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la depunerea cererii de returnare, in caz contrar, SC BRAD SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Clientul SC. BRAD SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune/interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
  • In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produsului.
  • produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat si impreuna cu documentele care l-au insotit: Factura (copie), Certificat de Garantie (original). Produsul prezinte zgarieturi, loviri sau alte defecte fizice.
  • Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.
  • In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data cand SC. BRAD SRL ia act de cererea de returnare a produselor. SC. BRAD SRL poate amana rambursarea contravalorii pretului pana in ziua receptionarii produselor returnate de Client, produse care trebuie sa fie receptionate in starea in care au fost predate clientului, adica noi si intacte, fara stricaciuni. Returnarea se face numai in contul bancar indicate de Client. SC. BRAD SRL nu este responsabil de eventualele comisioane bancare / alte costuri platite de client pentru ridicare contravalorii pretului din cont. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs prin posta/curierat.
  • In cazul inlocuirii produsului cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • In cazul in care Clientul returneaza un produs, solicitand inlocuirea acestuia, iar SC. BRAD SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
  • In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care este prezenta culpa SC. BRAD SRL, situatie in care SC. BRAD SRL va suporta organizarea transportului cu mijloace proprii. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sau inlocuire sunt in sarcina SC. BRAD SRL, cu mijloace proprii de transport.