Contract
Dupa plasarea comenzii in cosul de cumparaturi , sistemul mobilataonline.ro va expedia automat o confirmare de primire a comenzii pe adresa de e-mail specificata , cu mentiunea ca in cel mai scurt timp consultantul de vanzari SC. BRAD SRL va contacta clientul pentru confirmarea comenzii.
Pana la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari aceasta nu va naste niciun fel de obligatii, de niciun fel, pentru SC. BRAD SRL.
Momentul incheierii Contractului la Distanta il constituie momentul confirmarii comenzii de catre consultantul SC. BRAD SRL si emiterea facturii proforme.
Contractul la distanta este reglementat prin OG nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta si reprezinta un contract de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Comanda confirmata insotita de Factura Proforma vor fi transmise de SC. BRAD SRL clientului prin e-mail determinand rezervarea provizorie a marfurilor din comanda pentru 24 ore. Daca clientul a optat pentru plata prin Ordin Bancar sau prin Internet Banking efectuarea platii in acest interval de timp va determina rezervarea definitiva a marfurilor. Clientul poate confirma efectuarea platii prin e-mail sau telefonic dar livrarea marfurilor se va putea efectua numai dupa ce banca respectiv SC. BRAD SRL va confirma incasarea.
Service si Garantie
- Fiecare produs comercializat de SC. BRAD SRL beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si nici un Client nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata.
- Fiecare produs livrat catre CLIENT va fi insotit de Certificat de Garantie si Declaratie de Conformitate.
- Lipsa Certificatului de Garantie si a Declaratiei de Conformitate va fi semnalata in termen de 48 ore de la receptia Bunurilor pe adresa: contact@mobilataonline.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
- In cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care SC. BRAD SRL ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de SC. BRAD SRL in termen de maximum 30 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
- In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat, respectiv 15 zile, SC. BRAD SRL va informa Clientul prin E-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre SC. BRAD SRL a unui raspuns din partea Clientului sau imposibilitatea contactarii Clientului la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, SC. BRAD SRL va inapoia sumele platite.
Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:
- Montarea articolelor de catre o alta firma decat SC.BRAD SRL sau de catre o persoana fizica/grup de persoane fizice sau orice alta entitate (singurele entitati autorizate sa efectueze montaj si care nu afecteaza valabilitatea garantiei sunt tamplarii SC.BRAD SRL).
- Folosirea articolului in alte scopuri/conditii decat cele pentru care a fost produs
- Utilizarea produsului in scopuri profesionale, regim industrial sau in locuri publice fara a avea in prealabil acordul scris al vanzatorului
- Modificarea (orice interventie asupra articolului, care modifica structura / culoarea / forma / destinatia initiala a acestuia) inclusiv repararea lui (de ex.: vopsire, debitare, perforare, taiere, cusut, etc., inclusiv anexarea prin lipire/sudare etc. a unor elemente straine de structura initiala a acelui articol)
- Spargerea, zgarierea si/sau ciobirea produselor din sticla ori materiale similare (ceramica, etc.) sau casante (oglinzi, etajere, fete de usi, decoratiuni, etc.).
- Articole de igiena fara ambalaj original sau care au fost utilizate (saltele) ori utilizate sau curatate impropriu (solutii de curatat inadecvate, nerespectarea conditiilor mentionate pe eticheta / ambalajul / instructiunile de folosire ale articolului)
- Deteriorari cauzate de o depozitare inadecvata (de ex. in conditii de umiditate)
- Deteriorari cauzate de o curatare inadecvata
- Decolorarea articolului sau a unor parti ale acestuia ca urmare a unei expuneri de durata la soare ori intemperii ori alte surse puternice de lumina/caldura
- Deteriorari cauzate de depozitarea articolului in aer liber/calamitati
- Deteriorari survenite in urma unui furt/tentative de furt, acte de vandalism, incendiu, etc.
- Deteriorari existente la momentul achizitionarii articolului, de care cumparatorul a fost informat si pentru care a primit o reducere a pretului
- intarzierile la livrare datorate furnizorului, sau din alte motive.
- informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat pe site.
- posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de email-uri cu caracter informativ sau promotional.
- neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
- produsul comandat nu este pe stoc
- identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala.
Modalitati de plata
- Plata la destinatie – Ramburs (doar in numerar)
- Plata in magazin numerar sau cu cardul prin POS
- In rate prin partenerii nostri: Star BT (6 rate), CETELEM, TBI
- Plata prin transfer bancar prin internet banking. Se poate folosi aplicatia de internet banking din banca unde clientul are deschis cont . Dupa lansarea comenzii online , un consultant mobilataonline.ro va va contacta pentru a stabili detalii referitoare la comanda. Dupa procesarea comenzii , se va emite factura proforma in baza careia se poate efectua plata in unul din conturile bancare puse la dispozitie de catre mobilataonline.ro
- Plata prin Ordin de plata se poate face numai in baza facturii proforme emise de mobilataonline.ro. Toate datele vor fi furnizate de catre un reprezentant mobilataonline.ro. Livrarea marfii se face dupa confirmarea incasarii de catre banca. Plata se poate efectua in urmatoarele conturi:
- Sediu social:
- Email: contact@mobilata.ro
- Tel: 0765.212.190
- Reg. Com: J28/681/1994
- Cod fiscal: RO 6082689